Porządek obrad
1.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie protokołu nr XVI/2025 z Sesji Rady Miejskiej w Leśnej z dnia 29.05.2025 r.
3.
Raport Burmistrza Leśnej o stanie Gminy za 2024 rok, wraz z ewaluacją strategii rozwoju – debata i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Leśnej wotum zaufania /projekt 110/25/
4.
Sprawozdanie z realizacji budżetu Gminy Leśna za 2024 rok.
5.
Stanowisko Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie przedłożonego sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Leśna za 2024 rok.
6.
Opinia Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu Gminy Leśna za 2024 rok oraz złożenie wniosku w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Leśnej.
7.
Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Leśnej za 2024 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2024 rok /projekt 111/25/.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok /projekt 112/25/.
11.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1)
zmiany obszaru i granic aglomeracji Leśna /projekt 113/25/
2)
zasad przeprowadzania naboru wniosków o zawarcie umowy najmu lokalu mieszkalnego, realizowanego w ramach inwestycji społki SIM KZN Łużyce sp. z o. o. z siedzibą w Węglińcu, w tym określenie dodatkowych kryteriów pierwszeństwa oraz zasad przeprowadzania oceny punktowej dla dodatkowych kryteriów pierwszeństwa i dla kryterium pierwszeństwa oraz maksymalnej wysokości miesięcznego dochodu gospodarstwa domowego /projekt 114/25/
3)
rozpatrzenia petycji dot. podjęcia działań umożliwiających stabilne funkcjonowanie spółki oraz poszanowanie zasad konstytucyjnej wolności działalności gospodarczej /projekt 115/25/
4)
rozpatrzenia skargi na działania Burmistrza Leśnej oraz Rady Miejskiej w Leśnej /projekt 116/2025/
5)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Leśna na lata 2025-2031 /projekt 117/25/
6)
zmiany budżetu na 2025 rok /projekt 118/25/
12.
Sprawozdanie Burmistrza Leśnej z wykonania zadań w okresie międzysesyjnym.
13.
Interpelacje, zapytania radnych.
14.
Wnioski i oświadczenia.